عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 295
:: باردید دیروز : 277
:: بازدید هفته : 295
:: بازدید ماه : 909
:: بازدید سال : 5802
:: بازدید کلی : 42029

RSS

Powered By
loxblog.Com

درد دل
چهار شنبه 28 بهمن 1394 ساعت 7:55 | بازدید : 263 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

دیگه این روزها به خودم و حرف هایم هم اعتماد ندارم !!!

 

چند وقتیه یه خوره به جونم افتاده که اول صبح وبلاگمو چک میکنم بعد میرم دنبال کار و زندگیم . برحسب عادت امروزم اومدم . بنر تبلیغاتی رو درست کردم گذاشتم و میخواستم برم که گفتم یه نفر هست که همیشه انلاینه بذاره داخل وبش بد نیست بهش گفتم جوابمو نداد یکی دیگه اومد یه پیام داد به اون پیشنهاد دادم . سر بحث رو باز کرد در مورد عشق و عاشقی درکش نمیکردم . ازش پرسیدم متاهلی یا مجرد ؟ هدفم این بود که جایگاه عشق رو درست تو زندگیش تبیین کنم و بگم . دیدم جملاتی نوشت که اصلن گیج گیج شدم شوکه شدم اولش این بود : متاهل ....... آخرش برای عشق و حالم نمیام !!! 

وقتی بهش توضیحاتی دادم و .... دیدم میگه منم همین منظورم بود !!! 

برام سخت گذشت به همین چند کلام سریع این طور منو هرزه و کثیف دید و فکر کرد اهل کثافت کاری و عشق و حالم و اگر متاهلی چرا ......./. 

حرفهایش مثل پتک بود روی سرم . من در فضای مجازی درد دل نمیکنم آن هم با کسی که نمیبینمش یا نمی شناسمش . و اگر ببینم و بشناسم هم باز درد دل با هر شخصی نمیکنم درد دل کردن من بسته به شناخت نسبت به طرف مقابل و اعتمادم نسبت به اوست . حرفهایت بد سنگین تمام شد برایم ؛ انقدر که نتواستم برم برگشتم که بنویسم : تعهد در زندگی خیلی مهم است پایبند بودن به ارزش ها هم خیلی مهم است یعنی تو برای همسرت باش و همسرت برای تو . تو با او درد دل کن و او باتو. سخت گذشت برایم ببخشید واقعن ببخشید شرمنده ام معذرت میخوام لطفن دیگه به وبلاگم نیا.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: